ellinorinlondon.blogg.se

Mitten av veckan, näst sista veckan.

Allmänt Permalink1
Hej där! 

Idag skiner solen i London och det gillar vi. Har haft en rätt härlig dag bestående av gym på morgonen, tvätt, ta emot matleverans och ta emot nån man som skulle kolla på huset, och framförallt ätit picknick lunch i vår trädgård med Zya Zeelendska Sophie. Det var verkligen såå gott och trevligt! Hon hade med sig lammkött (alltså riktigt KÖTT, inte köttfärs. Får aldrig tillgång till sån mat i detta hus, så det var heaven). 

Ikväll ska jag laga lax till middag i alla fall så det blir nog också toppen. Idag är det 9 dagar tills jag kommer hem. Alltså mindre än alla fingrarna på händerna, JAG DÖR VAD LITE. SJUKT. Längtar något otroligt till att komma hem, även att jag vet att jag kommer sakna London och mina vänner här något enormt. 

Kram på er! 

#1 - - Mamma:

Idag 8 dagar kvar ❤️

Till top